Min nacke kan gå och hänga sig

tänkte blogga liiiite för att vara snäll! Dagen med Tina var riktigt mysiga som dagarna alltid brukar bli med henne. Så ja, dagen har varit as bra. Förutom att jag har haft så piss ont i min nacke, har haft det snart i en vecka. Och det blir liksom bara värre och värre. Så när jag kom hem grät jag nästan för att jag hade så ont, så jag smörjde in nacken med sån där voltaren. Så nu känns det så jäkla mycket bättre, så det är ju bra. Men det här måste bort alltså, vill ju kunna dansa till veckan!!! Och något som jag ser fram emot nästa vecka är att jag nog får min Iphone 4 hihi. Fast jag har säkert otur så får jag den typ näst nästa vecka bara för att dom ska vara förjävliga mot en liten Hannah Hamberg...

Tänkte lägga mig och kolla på "Kungarna av tylösand" men jag är för trött för det .
Så NU ska jag lägga mig och lyssna på musik, kommer somna såhääär fort .
så godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0