Kreta imorgon ♥

Hej på er !

Just nu sitter jag här och gör typ ingenting. Men jag borde egentligen göra något, tex att packa. Eller ja, jag har ju packat. Men jag vet inte hur mycket jag har med mig riktigt, skulle va hemskt om jag har med mig för lite. Vilket det inte ser ut som jag har packat i , men ändå. Måste nog kolla upp det alltså haha! Jag är hur nervös som helst att jag ska glömma något , skulle vara så skräll mig . Har tappat bort ett par solglasögon som jag vill ha med mig.. men ah har ett par andra också ju.

Imorgon vid ungefär nio så åker vi till arlanda, vi flyger dock där ifrån på kvällen. Men ah det är bäst att vara tidiga och så! Jag älskar verkligen och flyga, tycker det är super kul. Men man är ju ändå lite nervös precis innan, men jag gillar det ändå hehe. Det värsta med att flyga är ju att maten är så jävla äcklig, och när det kommer såna där luftgropar haha.

Tänk om det här är mitt sista inlägg? Tänk så dör jag i en flygkrash? Nej nu ska jag inte va sån ... Det kommer ju gå as bra :) Ska bli hur härligt som helst att bada och sola en hel vecka, och äta huuur god mat som helst. Fast nä .. så god mat är det inte (fast alla andra tycker det) . Förra året jag var där, då beställde jag alltid äcklig mat och dom andra god mat. Så jag satt där och var sur .. haha .

Tina Griberg, jag kommer sakna dig  !!!!!

Måste passa på att säga grattis i förskott till Patrik som fyller år på lördag!
Han fick en grattis kram förut eftersom han inte kan få en när han fyller år.
Men det tog ett litet tag innan jag fick krama han, haha . Så a grattis Patrik :) ♥



Jag bloggar igen när jag kommer hem. Men man vet ju aldrig. Jag kanske bloggar en gång när jag är där borta. Fatta va snäll jag skulle va då ...så ah kika in på bloggen lite då och då vettja . Och frågestunden svarar jag på när jag kommer hem :) Ha det bäst, för det kommer jag ha . puss !


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D



http://sannie.blogg.se

2010-09-03 @ 10:18:31
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

Vad underbart det låter att åka till Kreta :) Bada och sola lite åt mig också (Y)

2010-09-03 @ 12:25:15
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Tina

jag saknar dig redan Hannah Hamberg, men du får ha det sjukt bäst, så ses vi hemma om en vecka! <3

2010-09-03 @ 17:27:41
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0