Dansen gick så jävla bra !...

Eller ja , först gick det åt helvete. Jag hade ju inte varit med förra gången, så dom liksom körde det som dom hade lärt sig förra gången. Men till slut klara jag det, och jag är så jävla stolt över mig själv! Inte alltid jag är det liksom. Så jag är grymt glad :) Dans på onsdag igen, då blir det street. Och Elin har man saknat en massa !

Nu ska jag strax duscha och lite sånt . Sen blir det att läsa lite bloggar vilket jag varit grymt dålig på eftersom jagvarit utomlands, har saknat det lite faktiskt hehe . Orkade inte riktigt läsa i lördags och igår haha , jag är en sån som verkligen ÄLSKAR att läsa bloggar och att blogga .. fast nä jag gillar mer att läsa bloggar haha.

Imorgon blir det först skola , men tror inte det blir så länge. Typ till ett bara, för vi skulle på någonting i Folkets hus. Sen efter det blir det Tina och Hampus ! :) Får se vad vi hittar på för kul .

Måste säga att jag och Tina skickar så jäkla charmiga sms till varandra haha
snaaaaaaart kommer det ett inlägg om det där jag skulle berätta om! :)


Bild tagen av mig, från älskade kreta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0