And I love you when you say my name


Hej söta människor .

Jag bloggar lite snabbt nu. Skolan gick jävligt drygt idag, fast typ dom två sista lektionerna
gick ganska fort ändå. Måste göra den där jävla engelska läxan också...orkar inte göra något egentligen men a det måste ju göras. Också har vi tydligen matte test imorgon istället? Asså jag blev så jävla grinig förut, våran lärare har sagt torsdag och sen byter han till tisdag. Det kommer ju gå så bra eftersom jag är sååå smart (y)
Något som är jävligt gött är att det är dans ikväll, älskar deeeet!

Kommer dock missa idol ikväll :( Men ah, jag ser på det direkt när jag kommer hem på datorn istället.


ASSÅ, helt seriöst är han inte typ världens sötaste eller något ?
Och hans röst är fan grym. Om inte han går vidare, då då då ... nej jag vette fan
jag kommer få något utbrott!  Jonathan Garcés

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0