Aj är allt jag har att säga ......

jag känner redan att träningsvärken börjar komma, inte kul alltså. Eller ibland är det rätt gött att ha träningsvärk...men den här träningsvärken känns inte okej alltså. Och fan så jobbig dansen var idag,
jag tänkte lite förut och kom på att jag tar alltid i mer på jazzfunken och brukar alltid orka mer.
Men det är nog för att jag inte har någon träningsvärk eller något då.. och att onsdag är liksom mitten av veckan
och då brukar man vara riktigt trött, som jag var idag då.

Idol blir om en halvtimme, av killarna vill jag att Daniel ska gå vidare. Han är grym!! Också av tjejerna vill jag Minnah eller Michaela . Och Michaela ska sjunga en utav dom finaste låtarna jag vet, When I look at you! Så det ska bli grymt kul att få höra det :) Kan hon göra den bättre än Miley cyrus tro? Hm ... tveksamt alltså.

Imorgon blir det skola, börjar typ halv tio eller något sånt. Så ja, imorgon lär jag ju inte försova mig.
Har en lång dag imorgon, går till kvart i fyra. Sen blir det att möta Tina så åker vi till stan. Ska som sagt köpa mig ett par jeans! :) Det är ju sån där "tjejkväll" på mitt i city imorgon också, så Broken door kommer dit = Tina Griberg blir en glad liten flicka hihi. Så dom ska vi att se :) Tror att dagen kommer bli as mysig med min favorit tjej. Just det, måste ladda kameran också!

Jag bloggar nog inte imorgon. För jag har säkert någon läxa jag måste göra när jag kommer hem imorgon.
Men vi hörs när vi hörs helt enkelt, ha det bäst kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0