29 September

Hejjjjsan !

Började dagen med att försova mig, bra Hannah! Så det blev ingen syslöjd för mig idag inte.
Skoldagen gick jävligt fort, och jag var hur grym som helst på biljard som alltid hihi.
Just nu så värmer jag mig lite mat och är grymt nervös över en sak.
Så typ nu ska jag äta och sen blir det att plugga matte, för vi har matte test imorgon vilket
jag verkligen vill klara. Är det något ämne jag hatar mest så är det matte, för seriöst när jag tror att
jag kan en sak och sen typ ska försöka räkna ut det själv ... så går det fan inte? Vad är felet då liksom.
Aja men jag ska verkligen plugga så det sitter nu, iallafall försöka .

Sen vid tio i 6 blir det dans, och vi ska åka buss in idag! Så ah, plugga blir ju inte så värst länge.
Och sen när jag kommer hem blir det Idol! ♥

JUST DET, blev helt hyper när jag kom hem. Gissa vem jag är vän med på Facebook?
Jonathan Garcés , hihi



Saknar det där så jäkla mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0