22 September

Hej !

Nu kan jag äntligen blogga. När jag kom hem från skolan förut så funkade inte internet, vet inte varför det inte gjorde det. Men det skulle komma tillbaka vid fem, så ah nu är det ju tillbaka :) Var på en riktigt jobbig danslektion förut! Eller ah, jag tog i som fan idag så imorgon kommer jag ha världens träningsvärk , trodde jag skulle spy förut så mycket tog jag i! Och det har varit så jäkla gött och tränat denna vecka, för de har ju gått så jäkla bra :) Ska strax lägga mig och kolla på idol, sen så blir det att duscha. Och efter det så blir det att lägga sig och lyssna på musik, och försöka sova! Försöka och försöka .. jag lär nog somna DIREKT för så trött är jag!

Skolan idag gick hur fort som helst, Måste säga att jag och Moberg är så himla coola!
Vi kan liksom prata med varandra utan att säga något, vi kan bara kolla på varandra så förstår vi varandra haha.

Imorgon blir det Lunnevi, jäklar så taggad jag är!!! Ska vara med på alla grenar ... fast nä .


Sånt här skriver Jesper Moberg på min arm! "Jag är kåt" Haha


En trött liten Hannah efter dansträningen! Den där bjuder vi på då : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0