9 Juni


Hej hej .
Vi började 08.55 idag, varför inte klockan nio liksom? Ah men iallafall. Vi gick till olika stationer, så där fick man göra olika saker. Det roligaste var nog när man hade stolar och rockringar så skulle man ta sig över på andra sidan men man fick bara stå innanför rockringen och stolarna. Och jag var jätte nära på att ramla, men jag lyckades hålla balansen mellan två stolar som var AS långt i från varandra. Hur duktig var jag inte då då? ;) haha Det var arbetslaget så vi liksom tävlade klassvis, våran klass kom trea. Men vi kom inte sist iallafall, haha. Vi slutade typ vid tjugo över tolv. Och direkt när jag kom hem la jag mig och kolla på Dear John. Och ja, jag somnade typ på en gång. Så jag sov ett litet tag, är jäkligt trött.

Jag måste gå till ica och köpa hårspray snart. Och det orkar jag ju verkligen inte.
Men eftersom jag verkligen måste ha den där hårsprayen så har jag inget annat val.

Det roligaste idag:
Emil: Om Rasmus har fyra kronor, och jag tar två. Hur många har han kvar då?
Rasmus: Eh två?
Emil: Nej inget. För ex frun tar resten.



Han har Lennis hatt på sig! Hur coolt är inte det då?


Den typiska Moberg blicken, haha
Tror jag vet vad han tänker där. Och det börjar på T! HAHA



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0