Somnar nollsju vaknar igen på natten


Jag har extremt ont i huvudet nu, och jag vet varför. Var ganska nervös över en sak förut, men det blev bättre som tur var. Vi fick en varning eller vad säger ni? Tur sån jävla tur!

Funderade på om jag skulle kolla på Dear John men nu blev det lite försent. Måste sova snart för ja, min huvudvärk tar död på mig. Men jag antar att jag kommer sitta framför datorn typ några timmar till vilket jag brukar göra. Åh hatar när jag inte kan lägga i från mig datorn!

Jag har ingenaning om hur jag ska ha mitt hår på skolavslutningen. Börjar få lite panik nu känner jag. Men vi får se om jag gör flätor i håret och sen använder Bobbys hårspray, den enda hårspray som får mitt hår bra  när det är lockigt typ. Egentligen vill jag ha såna där korkskruvar i håret, men mamma suger på att fixa såna med min locktång..dålig eller vadå?

Börjar fem i nio imorgon, vi ska väl vara ute och göra något.
Godnatt på er !

Det roligaste idag:
Moberg: Robin har du pengar med dig?
Robin: Ah det har jag
Moberg: Fan...jag älskar att ge dig pengar, då blir du min bitch

Var flera som kaxade på min fina fina Johan Palm tshirt idag som jag inte
haft på mig på evigheter. Vet inte varför dom kaxa, den är ju jätte fin! :)

Kommentarer
Postat av: Random

Tråkigt att du fick kommentarer för din tröja, I know that feeling! Btw, vad tycker du om att både Johan och Henrik ska vara med i Fångarna på Fortet? Personligen blev jag superglad!! Nu fattas det bara en ny skiva och lite konserter hehe!!! Ha de gött!! ;)

2010-06-09 @ 16:23:58
Postat av: Hannah

Svar: Oj jag hade ingenaning om att Henrik också skulle vara med! :D Men när jag fick reda på att Johan skulle vara med blev jag HUR glad som helst. Ja, en ny skiva och konserter skulle sitta perfekt just nu! ;)

2010-06-09 @ 16:30:35
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: Michelle<3

fan synd att folk ska lägga sig i sådär :/

2010-06-09 @ 19:30:36
URL: http://diidaz.blogg.se/
Postat av: Michelle<3

fan synd att folk ska lägga sig i sådär :/

btw, skit bra blogg :)

2010-06-09 @ 19:31:10
URL: http://diidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0