I look up at the stars hoping you're doing the same


Tänkte skriva ett till inlägg jag. Hur snällt är inte det? Har dock inte speciellt att skriva om. Men om jag skriver så rullar det väl på, så det här ska gå as bra! Imorgon ska det inte bli bra väder. Står det iallafall på väder sakerna, men man får hoppas att dom har fel så det blir bra. Men har inga planer inför morgondagen så det blir väl att bara ta det lugnt skulle jag tro. Kommer ha en tävling på bloggen imorgon också, en roligare tävling än "veckans blogg" trött på det nu, det kommer heta "veckans **********" Ja vad kan det vara? Kolla in bloggen imorgon så ska ni få ta och se :)

På torsdag ska det bli as bra väder. Och då kommer Emelie hit, ska bli hur kul som helst att få träffa henne igen. Ja hon är min faster men vi är lika gamla, okej hon är ett halvår äldre men ändå. Tycker det är svin coolt jag! Vi åker nog till Bomstad och badar o solar, hur gött som helst alltså :) Emelie sa något sånt jäkla klockrent förut. Men det tänker inte Hannah dela med sig av haha.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på....Ja vad ska hon kolla på? O.C såklart, och trycka hur mycket choklad som helst. Mycket och mycket, har bara lite kvar :( Så tyck synd om lilla Hannah.


Kommentarer
Postat av: TESSY & MALIN ♥

fan va skön blogg!

Vi följer den, på bloglovin.

Du skriver ju bättren foki fifan :) <3

2010-06-30 @ 21:22:44
URL: http://malinochtessy.blogg.se/
Postat av: TESSY & MALIN ♥

fan va skön blogg!

Vi följer den, på bloglovin.

Du skriver ju bättren foki fifan :) <3

2010-06-30 @ 21:23:10
URL: http://malinochtessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0