And if I could have just one wish I'd have you by my side


Hej på er. Har inte orkat blogga, dom senaste dagarna har jag varit sjukt trött. Idag orkade jag knappt göra någonting. Var ute och solade ett tag, sen blev det OC är snart på säsong 3 kommer dö när jag är på sista säsongen, speciellt sista avsnittet.

Imorgon ska jag börja blogga som bara den igen. Eller ja typ, ett inlägg om dagen ska det ta att bli iallafall. Kommer ihåg när jag var så duktig och blogga FLERA gånger om dagen hur länge som helst. Kommer jag kunna börja med det igen? Ingen som vet. Men det är ju sommar nu också, så då vill man vara ute så mycket som möjligt när det är bra väder.

Men iallafall. Imorgon så ska jag gå upp ganska så tidigt. Eller ja tidigt och tidigt, tidigare än vad jag brukar gå upp iallafall. För jag och Tina ska ta bussen in till stan, sen vidare till Bomstad. Vi ska träffa Patrik och Nygren där, så det blir att bada! :) Tar med mig kameran så det blir nog några kort.


Saknar dagen. Saknar dig lite mer.

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

åh jag älskar serien The O.C! <3 så himla bra!

Haft en bra helg?

kram

2010-06-29 @ 03:31:08
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: lydia

Han...han... ja kan inte :(



sv: Tack Hannah! Du är otroligt fin själv !

Vi måste träffas snart :) Kan du ta dig till stockholm? <3

2010-07-01 @ 13:30:03
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0