23 Juni

Hej sötnosar! Dålig uppdatering pågrund av att jag har haft fullt upp. Men nu tänker jag berätta lite vad jag gjort!

Måndag: Jag och Tina cyklade till lövnäs på Sten, ja som sagt Sten är Tinas mycket coola cykel! :) Köpte coca cola vanilj ♥ och chips och dipp för vi kände oss riktigt tjocka haha. Sen så kom vi på att vi skulle sova i tält, så det gjorde vi. Vi var hemma hos mig ett tag och sånt så jag packade lite. Sen när vi kom till Tina så skulle vi ta upp det där tältet, trodde aldrig det skulle  gå. Men vet ni vad, vi lyckades och det gick väldigt fort faktiskt! Sen så åkte vi och köpte godis och lite sånt där cyklade runt som vi älskar att göra hehe. Sen satt vi och spelade othello vilket jag är  grym på, eller jag var Tina kom på att man kanske ska tänka lite mer när man spelar det så hon gjorde det. Så nu kommer hon säkert vinna alla gånger vi kommer spela det, fan också jag som var så bra på det. Sen så tänkte vi nej nu går vi ut till tältet och lägger oss, vet inte riktigt vad klockan var då men  kanske nio tio. Vi var lite smått övertrötta och roliga som vi alltid är. Sen la vi oss och kolla på "Remember me" Den filmen var grymt bra. Jag började självklart gråta för usch va hemskt slutet var.

Natten var hemsk kan man säga. Fast ändå så jäkla mysig. Först var det ganska varmt och skönt i tältet. Men sen blev det bara kallare och kallare. Vi fick för oss att det var någon som gick på trädgården så vi fick lite panik och tänkte gå in. Men vi lyckades somna faktiskt. Vi vaknade typ vid fem och då var det seriöst sjukt kallt, så vi tog på oss en tjockare kläder då.

Tisdag: Sen vakna vi typ vid elva och då var det SJUKLIGT varmt i tältet, vi fick inge luft och det kändes som utomlands värme i tältet haha. Sen när vi öppnade tältet kände vi hur gött det var ute, så vi gjorde oss i ordning och sen hem till mig för att hämta badkläder. Så vi åkte till gryta och badade, det var riktigt kallt i vattnet och vi försökte hoppa i flera gånger, till slut så kom vi i! Så vi var grymt stolta över att vi äntligen badat hehe. Sen åkte vi hem till Tina igen för att ta i hop tältet, Tinas bror kom med vatten slangen och spruta vatten på Tina haha grymt kul var det, hon blev en aning blöt. Så hon fick hoppa in i duschen, och efter det åkte vi hem till mig och åt mat. Lilla liam kom lite senare och hoppade studsmatta med oss, världens goaste unge min söta lilla tremänning ♥ Och Patrik kom också. Fast han var inte med oss så länge.

Har haft grymt roliga dagar, Tack världens bästa Tina Griberg! ♥








Jag bjuder...för jag är snäll eller nått! :)




Jo men man var snygg i håret. här bjuder man igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0