When I look in your eyes there's something I just can't describe


Vaknade hur sent som helst idag. Trodde min mobil typ lura mig eller något. 13.05 stod det på mobilen, va fan tänkte jag. Gick och la mig vid typ två. Och det är ju inte sent, så jag fatta inte varför jag sov så himla länge. Tog mig en dusch, en väldigt lång dusch. Har precis gjort mig klar och sånt. Och klockan är tjugo i sex...ja det är ju sjukt. Imorgon ska jag verkligen inte sova så länge. Idag tror jag det inte blir någonting får se om någon vill träffas lite senare ikväll. Ska nog fixa Oc säsong två också, kollade ju klart på första säsongen och sista avsnittet var hemskt, jäklar så jag grät. Just det, kanske ska svara på frågestunden också det var väldigt många frågor som var samma. Så jag väljer ut några som jag sen svarar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0