shaka den för sean banan

Åh dagen har varit sjukt bra. Jag cyklade och mötte Tina....vänta lite nu. Kändes inte det där lite fel?
Hannah cyklade? JA det är faktiskt sant, jag lånade mammas cykel idag och cyklade. Jag kände mig som ett litet lyckligt barn som nyss lärt sig cykla. Cykla utan händer kan jag också! Och Tina Griberg är sjukt klen haha. Vi cyklade till coop och sen till ica lövnäs. värt att cykla till coop  när vi inte köpte något där. Tina frågade "hur mycket tror du det här kommer att gå för?" så tog jag godispåsen och jag svarade 15 kr. Vet ni vad det blev? Jo det blev faktiskt 15. Jag var så jäkla stolt efter det. Vi fick oss en galen idé att köpa vattenballonger som vi
sen skulle kasta på varandra..okej jag ljög lite nu var det ju inte så att det var vattenballonger utan det var riktiga. Vi ville liksom att det skulle vara svårt att ta sönder dom. Och åhja, det var det verkligen. Jag blev ändå blötast, och Tina var en fegis.

Det hände en hemsk sak när jag och Tina satt och spelade monopol vilket jag inte orkade göra länge, typ fem minuter sen börja jag gnälla. Jag tog upp min cola och skulle börja dricka. Jag känner att jag får något jäkla äckligt i munnen så jag tar ut det, och det är en jävla FLUGA. Tina börjar as garva åt mig, jag får panik och springer och ställer mig på gräsmattan och typ spottar som bara den. Usch fyfan, känns fan som jag ska spy när jag bara berättar det här. Och varje gång jag dricker eller äter tänker jag på den där jävla flugan usch.

Aja , det finns massa mer att berätta om dagen. Men det orkar jag inte berätta! :)
Tack för dagen bästavän, jag älskar dig mest ska du veta ♥








Finns det någon sötare? ;o

Och nu till en bild som är förjävligt rolig. Jag dog så jäkla mycket förut så ni anar inte. Jag skratta så jag grät...nära på iallafall åh herregud haha......

Jadu Tina, vad har du gjort med håret egentligen? ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :D

2010-06-15 @ 12:00:24
URL: http://fannysuperkvinnan.blogg.se/
Postat av: Tina

svar : och du är riktigt äcklig :d

2010-06-15 @ 12:33:07
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Tina

svar: men om jag gillar att du är äcklig då? (a) jag kanske tycker det är bra? :D

2010-06-15 @ 12:35:36
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Neej, tyvärr.. Har du? :)♥♥

2010-06-17 @ 14:44:48
URL: http://chinniee.blogg.se/
Postat av: m a r i c e l

Haha älskar håret :D

2010-06-17 @ 14:45:11
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0