Skolavslutning igår!


Hej på er! Hade inte tid till att blogga något igår. Eller jo sen på kvällen när jag kom hem. Men då var jag för trött, jag somnade faktiskt framför datorn!

Hade skolavslutning igår, vi var i kyrkan hur länge som helst. Kenny och jag satt och gjorde sälklappar, fyfan va vi är bra på det haha. Andrew och Patrik spela upp deras låt som dom gjort, dom var hur duktiga som helst! När vi varit där länge så skulle vi tillbaka till skolan för att få våra betyg. Ah..betygen ska vi nog inte ta här. Men fick bättre än förra terminen iallafall. Men nästa termin ska jag bli värsta pluggot...typ.

Efter det gick jag hem och sånt..och typ nästan direkt åkte jag på student. För min moster tog studenten, så grattis till henne! Vi var och åt hos mormor sen och sånt.

Efter ett tag mötte jag Patrik,Kenny och Tomas. Vi hoppade studsmatta..eller ja Kenny och Patrik gjorde.
Kenny är seriöst GALEN på studsmatta...rädd blev jag. Sen träffa vi lite mer folk och sånt, synd att myggor ska förstöra allt. Men dagen var mycket bra!

ÅH ville få bilden större men då blir den hel konstig....

Julia,Jag,Hanna och Cia! :)
jag bjuder verkligen på bilden, för jag ser hemsk ut.

Kommentarer
Postat av: F R I D A

vilken härlig sommarbild!

2010-06-14 @ 18:30:40
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0