7 Juni


Hej på er! :)
Har ni haft en bra dag? Det har jag haft!Imorse när alarmet ringde så trodde jag att jag skulle dö eller något.Riktigt trött var jag. Och jag var så himla nära på att komma försent till skolan.Så jag hade typ panik när jag gick till skolan haha. Hatar verkligen att komma försent!Speciellt på morgonen. Vi har kollat på två filmer idagi skolan, så det var så jäkla gött.Scooby doo och Shrek 2. Åh shrek ♥ världens sötaste film. Ett tag fick man ett rejält skrattanfall så gullig film. Sen skulle vi städa skåpet och det gick på fem minuter. Så vi slutade ungefär vid två. Vanligt vis brukar vi sluta tjugo i fyra!

Men vi chillade lite i musik salen. För jag och Patrik skulle vänta på Nygren. Sen när han kom gick vi typ. Vi har varit lite över allt idag, vilket som vi brukar vara. Vi har vart på ceylan och ätit, vilket som var otroligt gott. Patrik la in massa äckel i min tröja (y) sen häller han capri sonne eller vad det heter i min tröja, ah jag blev blöt kan jag säga er haha. Hoppat studsmatta har vi också gjort, blev en hel del skratt!

BILDER FRÅN DAGEN:  















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0