vem bryr sig om att ha en bra rubrik?


Hej på er . Har ni saknat mig? ... det har ni va?

Har inte haft orken till att blogga faktiskt. Och då tänker endel "ah men åh vad jobbigt att blogga då" Jo men ,det är faktiskt det. Har ni haft en bra dag då? Jo min dag har varit super bra. Speciellt nu på kvällen/natten. Spelade poker med Sofia,Lukas,Rasmus och Peter...eller ska vi säga Kreta-Peter kanske? Ja vi säger så. Haha . Jag var så grym på poker så ni anar inte, jag vann jäklar så jag vann. Jag tror inte jag skrattat såhär mycket på länge som jag gjort idag faktiskt, det är sjukt va kul man kan ha ibland alltså!

Just nu mår jag inte sådär jätte bra faktiskt. Finns en grej som jag kommer och tänka på som jag försöker att verkligen inte tänka på.. men är inte så jäkla lätt. Så ah, det enda jag vill göra nu är att bädda ner mig i sängen och lyssna på musik. Om jag ens kan somna , även fast jag är hur trött som helst . Det är inte lätt ibland alltså .

Imorgon blir det nog att va med Sofia igen, vill ni veta något coolt ? Hon är min moster, och är 19 år . Det är inte många som har så unga mostrar inte . Men hon är exakt som en syster för mig, och jag älskar henne så himla mycket! ♥ Men iallafall, vet inte vad vi kommer att hitta på . Men eftersom jag och hon är så jäkla roliga , så hittar vi på något as kul haha .



Vet ni hur mycket jag längtar till 3 september eller? Längtar så sjuuuuuuuukt mycket .
Sofia och hennes killkompis Peter ska ju också med, så det kommer bli grymt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0