Suddenly everything has changed

Hej . Nu har jag precis satt mig vid datorn..fast nä det har jag inte. Har suttit här ett litet tag faktiskt, laddat in lite bilder och sånt där. Ätit popcorn har jag hunnit med också, och duschat faktiskt! Dagen var väl bra, var grymt kul att äntligen få träffa Patrik igen. Var med han,Tina,Nygren, Kenny och Jacob.  Vi gick till Coop , det tog ett jävla bra tag alltså haha. Ingen coca cola vanilj fanns det...gör lika ont varje gång jag ser att det inte finns det. Sen så satte vi oss på någon bänk och typ lyssna på musik och prata lite smått. Jävla äckel mygg, har myggbett precis ÖVERALLT och jag menar överallt också.

Ska upp tidigt imorgon vilket jag egentligen inte orkar. Vill sova länge ju ! Men ska till polisen och ta passkort, fan alltså vill ju inte. Kommer se helt störd ut. Men efter det blir det att va med Tina , får se vad vi hittar på för kul! :)




bild från i lördags !


Vi såg typ världens sötaste igelkott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0