Två charmiga bilder kan ni att få se !


Ja , jag vet att jag ser hemsk ut. Men bilden är så söt på något sätt !
Jag och min underbara tremänning Liam som är min lilla skitunge. Ja bilden är ju inte tagen
från någon dag sen som ni kanske märker på mitt hår, utan bilden är tagen någon gång i julas! :) Haha Liams lilla kyrka där i bakgrunden också...



Idol kvällarna , åååååååh Tina griberg hur mysiga var inte dom då?
Det saknar man en hel del. Längtar tills idol börjar igen. Haha så mysiga vi ser ut !

Kommentarer
Postat av: Tina

Liam är typ världens sötaste ! :D

Börjar ladda för idol nu! :D Kommer bli lika mysigt!

2010-08-17 @ 09:39:35
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så jääkla fint hår du har :o <3

2010-08-17 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0