Jag har sett DARIN!!!!


Hej på er. Oj oj oj så trött jag är ! Jag vaknade av att det ringde på min mobil, såg att det var Tina Griberg som ringde. Så jag svarade haha tror jag lät en aning trött men klockan var ju åtta så haha. Men hon sa att vi kunde åka och se Darin, och att jag hade en timme på mig att göra mig i ordning. Så jag blev as glad och gick upp och gjorde mig i ordning. Sen åkte vi till kristinehamn och var där ett tag för Tinas bror spelade Hockey. Så vi skulle gå till affären , för det låg Ica ganska nära. Men när vi kom fram dit så såg vi att det var en timme kvar tills det öppna. Så vi blev lite sådär små griniga, så vi fick för oss att vi skulle gå lite till och se om det fanns en annan affär. Så vi gick och gick men det kom ingen affär.. eller jo till slut men vi märkte att det var väldigt långt bort. Så vi vände och gick tillbaka till Ica. Och varför är det så mycket backar i kristinehamn för? Jävlar va trött man blev.
Men ja, sen efter vi hade köpt det vi skulle köpa så gick vi tillbaka och kollade på hockey. Och efter det så körde Tinas mamma oss till Karlskoga.

Var inte alls mycket folk där först, så jag och Tina fick självklart platser längst fram i mitten. Kan fan inte bli bättre! Vi stod där kanske i två timmar, men det gick faktiskt väldigt fort. Nalle puh var där ♥ vi fick en klubba av honom , hihi så söt. Darin var huuuuuuur bra som helst, synd bara att han sjöng tre låtar. Men, jag fick höra Microphone och Lovekiller som jag ville iallafall, så jag blev glad! Försökte få ögonkontakt med darin när han sjöng, det var omöjligt vill jag lova haha. Men när han signera så kollade han på mig! Haha .

Jag och Tina hade ju inga skivor och vi köpte ingen heller. Så vi fick ju inget signerat. Men det gjorde mig ingenting, dagen var grymt bra! Efter det åt vi på mcdonalds också, kan fan inte bli bättre haha.
Var en person som skrämde livet ur mig seriöst, jävlar va rädd jag blev! hahaha .











Mina fina bilder på Darin !

Kommentarer
Postat av: Sara

Äej man vafan Hannah! Nu har vi gått om varann igen haha, jag var också där - längst fram.

Alltså hur tusan kunde vi inte se varann ?!:P

2010-08-30 @ 18:40:19
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: shiba

Jag mår bara bra, själv då?

Jätte fina bilder på darin!

2010-08-31 @ 15:45:39
URL: http://shibaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0