26 Augusti- varför fick jag för mig att det var september?


Tja ! ... Fan va cool jag var nu då. Jag sa tja .

Idag började dagen med att jag vaknade... haha rolig jag är. Nej men ah, gick till skolan och mötte Tina sen blev det att åka buss till Sunne med alla nior. Vi var och kollade på en sån jävla tråkig teater så jag höll på och dö, fast nä så farligt var det faktiskt inte. Man skratta ju jävligt mycket, dock inte åt teatern men åt massa andra saker. Tex åt folk som skrattar jävligt roligt hahaha. Och en pojke som heter Jesper Moberg.  Men det roligaste var nog bussresan dit, ko-poker (y) haha .

Var med Tina och Hampus förut. Och det var hur kul som helst! Dom får mig alltid på så himla bra humör. Jag och Tina cyklade till Hampus, och jäklar så trött jag blev haha fast ja det var jag innan. Men vi var en liten stund hos han och så, sen gick vi till ica lövnäs och köpte godis och nudlar. Vill ni veta vad jag har gjort???? Jag har åkt longboard och jag är så jävla grym så ni anar inte! Seriöst, jag vill ha en longboard det var så himla kul. Trodde jag skulle ramla och dö. Sen så åkte vi hem till Tina och åt nudlar, och jag vet inte vad som hände med mig. Men jag blev så jävla övertrött så jag skrattade åt precis allt, och sa massa konstiga saker. Det är något fel på mig alltså.

Lite bilder från dagen :








Haha , jag tycker bilden var riktigt rolig ändå .
Ser ut som jag tar värsta fart och Hampus försöker ta tag i mig! Haha
Eller så är det så att jag tänker hoppa av ....


Tinas plåster som hon fick av Hampus för hon hade ont i tummen, haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0