00:04

Sådär. Visst blev min header snygg? Eller ah, blev ganska nöjd med den. Men den kommer jag nog inte ha så länge. Ska dock fixa med lite små saker på bloggen, det är ett fult vitt streck under headern. Det ska bort, om jag vet hur man tar bort det haha . Om ni inte skulle se den nya headern tryck då på F5

Fick en kommentar nyss , var en som frågade om jag har dissat Johan Palm totalt nu.
Liksom, är det så himla svårt att förstå att jag är inte lika besatt av honom som jag var förr?
Jag älskar hans musik, det är den bästa. Och han är hur jäkla go som helst . Men bara för att jag inte skriver om honom och har han på min header så har jag dissat honom totalt? Ni vet nog inte hur mycket jag längtar tills Johans andra album släppas och till december då han ska va med på fångarna på fortet . Och texten som står under "Hannah Hamberg" är från en utav Johans låtar ... han finns kvar fortfarande ska ni veta!

Nu ska jag ta och borsta håret och lite sånt där. Sen ska jag faktiskt lägga mig, fast njae det kommer säkert ta en timme eller något. Är lite dryg av mig. Pratade lite med Hampus förut också, det var trevligt ska ni veta! :D "faaan den måste mer till höger" HAHA .

Imorgon blir det att va med Tina,Patrik och Nygren! Pojkarna är så saknade


Patrik Nygren fyller 15 år idag !! Såååå Grattis till honom. :)♥
Jag var den första som sa grattis , hihi *stolt*

Kommentarer
Postat av: All The Time In The World <3

Alltså, Fångarna på Fortet kommer nu i augusti. Så står det iaf på deras fb-sida. 23 augusti tror jag t.o.m. Bara ett tips. Trist med elaka kommentarer förresten. Jag saknar honom oxå. <3

2010-08-04 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0