Nyss kommit hem

Och är så JÄVLA trött alltså. Dansen gick väl rätt så bra, och våran danslärare är ju så jävla skön alltså, det blir mycket skratt med henne! haha. Har nyss kollat på Jonathans och Sebastian uppträdande från ikväll, Och jag tyckte dom gjorde bra ifrån sig. Okej om man jämför Sebastian och Jonathan så är ju Sebastian hur mycket bättre som helst, men liksom Jonathan är ju inte ens erfaren. Vilket Sebastian är, han har ju varit med i Talang.
Så jag vet att Jonathan kan gå långt om han verkligen går vidare! Men dom killarna är grymma , röstade på Jonathan.. Sebastian vet jag att han går vidare så behöver inte rösta på han haha. Så kan man ju också tänka liksom :)

NU ska jag ta och duscha, eller ah efter dom sagt vilka som gått vidare i Idol. Är jag en Idol nörd eller? Ja , det kan man lugnt säga. Hela hösten kommer bli massa tjat om Idol för min del, men det får ni leva med tyvärr :)

Bloggar efter skolan imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0