Im safe when I am in your arms

hej på er .
Jag är hur jäkla trött som helst, har ju inte sovit alls mycket så ja det är ju därför. Jag vill tillbaka till Kreta .... åh herregud va jag vill tillbaka. Såhär brukar jag verkligen inte känna! Jag ska lägga mig och kolla på Idol nu, dom avsnitten jag missat. Och sen ska jag sova . Imorgon blir det plugg , usch usch usch otaggad som bara den. Den är ju inte så bra. Också ska jag beställa Iphone 4 också, det är jag jäkligt taggad för. Men det kommer att ta 4-6 veckor innan jag får den. En aning drygt, men men . Nej usch , Hannah mår inte så bra alltså.. får hoppas på att hon gör det imorgon. Godnatt på er, sov sött ♥



Jag skulle nog ha uppskattat det där liiite mer när jag var där. Fan så jag vill tillbaka till underbara Kreta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0