Hon är redan tillbaka....

Gött va? Haha . Nej men, ah jag kommer nog inte blogga varje dag men lite då och då.
När jag känner för det och har något kul att skriva om.. typ :)

Måste säga att min fredag var grymt bra igår! Skolan var jätte bra, känns som jag spelade biljard hela dagen eller något haha. Jag var så grymt bra på det ... fast Julia var grymmare HAHA söt hon. När vi hade pappers insamling i skolan så skulle jag,julia,julia och cia ta hissen ner. Så våran lärare skulle typ trycka på någon knapp så vi skulle åka ner, meeen hon gjorde lite fel. Så jävla kul var det haha! Sen efter skolan blev det hem till Tina vi satt och prata för det mesta, sen blev det åka till Ica och köpa mys inför IDOL ♥  . Och på kvällen kom Hampus, så vi kollade på Idol och sen så la vi oss i Tinas mysiga säng och kollade på Wallander också pratade vi massa och så. Fast ah, Tina somnade haha sööööt . Så tack för kvällen, ni är bättre än bäst  ♥♥


Vaknade vid halv tolv ungefär tror jag, var väldigt skönt att sova länge. Men jag vakna till lite då och då och trodde att jag skulle upp till skolan, så jag fick panik ibland. Men sen kom jag på "just det, det är lördag" En vecka sen jag kom hem från Kreta nu, fan vad jag saknar det alltså . Just sitter jag här ny duschat och ska snart sätta på mig kläder och lite sånt där. Sen ska jag sätta mig och skriva lite SO , ska försöka bli klar med den eller ja nästan iallafall. Vet inte riktigt hur mycket man ska skriva men det blir nog bra. Det är en extra uppgift för dom som vill ha högre betyg, så det var ju självklart att jag skulle göra den!  Haha. Men efter det blir det att va med min Tina. Får se vad det blir :)


Bild från igår !


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahahahah "jag gjorde en Julia". Bäst var jag, PÅ TISDAGAR KAN VI SPELA JÄTTELÄNGE!!!

2010-09-18 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0