Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you You're gonna believe them

Min header är så himla ful och jag har ingenaning om vad jag ska göra för header heller. Jag har försökt ett tag nu, men det blir bara fulare och fulare. Så ja , jag är medveten om att min blogg är väldigt ful just nu!

Jag försökte plugga förut det gick åt helvete. Så jag har inte gjort något .
Ni kanske tror att jag är värsta pluggot som skriver att jag ska plugga på en helg, men jag skriver lite för mycket tror jag. Varje gång jag tex skriver att jag ska plugga så blir det aldrig av, jag är väldigt dålig i skolan och borde lägga mer ner tid på skolarbete osv. Men jag kan seriöst inte koncentrera mig!

Jag har inte ätit på hela dagen och mår hur illa som helst, vet inte vad det är riktigt.
Har nyss kollat på ondskan, vi läser den boken i skolan så jag tänkte att jag skulle ta och se filmen.
Den var sådär faktiskt, men huvudrollen i filmen Andreas Wilson, fyfan va fin !

Jag har ingenting att göra... har väldigt väldigt tråkigt. Men tror jag ska ta och dansa lite.
Dans imorgon och jag är sjukt taggad, älskar det ♥ Vet inte varför jag ens bloggar .. har ju inget att skriva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0