And you can say that youre sorry but I dont believe you baby

Jag fick seriöst panik ett tag där, tyckte att min header var extremt ful. Så jag bytte som ni kanske ser.
Den här kommer jag inte ha länge, men tills jag kommer på något as bra! Bilden är tagen från Kreta .
Menyn är hel knasig, den är längst ner och jag vet inte hur jag får den liksom uppe? Aja orkar inte ta det nu
får fixa det imorgon när jag får tid . Anledningen till att jag ritade en svart sak vid mina ögon var att jag hade solglasögon på bilden, och dom hamnade jäkligt roligt när jag hoppade så det såg stört ut.

Kvällen var super mysig, filmen var hur bra som helst. Man skrattade en hel del lite då och då.
Och när filmen var slut så dansade vi lite, och jag gjorde massa piruetter så jag blev yr och mådde illa? Trodde seriöst att jag skulle spy, vad hände då liksom haha. Och jäklar så kallt det var när jag skulle cykla hem, trodde jag skulle dö.

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen hämta mig ett glas cola, om ni ville veta det.
Sen ska jag lägga mig och kolla på "kungarna av tylösand" Haha alltså jag kan inte bestämma mig om det är bra eller inte, men jag måste se andra avsnittet haha. Efter det blir det nog att kolla på nån film om jag orkar. Imorgon blir det plugg hela dagen, tråkigt som bara den. Men måste få det gjort!



ä l s k a r  d i g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0