23 September

Tjena . Måste säga att jag är helt slut, hade Lunnevi idag och jag är as nöjd över att jag var med
på tre grenar, alltså kommer jag bli godkänd hihi. För ah om man inte är med på tre så blir man inte det.
Jag och min käre vän Tina ägde sönder på 1000 meter, vi kom sist så det kändes jävligt bra. På 400 meter där emot körde jag lite seriösare, kom typ 12:a haha bra för att vara mig fick typ 1.57 och efteråt så fick jag seriöst panik, jag trodde jag skulle svimma och var nära på att få kramp i mina vader. Så jag typ la mig ner, men det blev inge bättre. Men det sägs vara bättre att stå upp när man får kramp, så när jag ställde mig upp så blev det mycket bättre! Fick följe av Jonte hem, haha så jäkla rolig kille!

Nu ska jag ta och städa lite, och ta mig något att äta. Sen blir det att rå plugga!!!! typ. Och ikväll blir det idol, fan va jag älskar det . Mina favoriter är Sebastian,Alice, Jonathan och Freja :) Så hoppas verkligen på att dom fyra går vidare, för dom är grymma.


Åh dom är så mysiga! Jag vill verkligen ha en såndär .
Synd att bilden är så hemsk på mig, men ja jag bjuder på den för jag ville visa
hur charmiga vi såg ut i dom haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0