You can drive me insane

Hej på er!

Kom på att jag inte har bloggat på ett tag.. så får väl ta och göra det :)
I torsdags blev det stan med Tina och det var sån där tjejkväll på mitt i city
och jäklar så mycket folk det var, vi fick seriöst panik ibland. Trodde aldrig att jag skulle hitta
mig ett par jeans, men det gjorde jag. Köpte mig även en halsduk och en mysig tröja, så jag var jätte nöjd! :)
Broken door var där och sjöng också, Tobias(han som sjunger) blev lite glad och se oss ... hoppas jag haha han log väldigt mycket iallafall. Och jag och Tina var så grymt coola, han sa att alla skulle fram och ställa sig vid scenen. Alla stod still och typ såg livrädda ut.. Jag tog tag i Tinas hand och bara "kom nu" så ställde vi oss där vid scenen och Tobias sa ungefär "ser ni, här har ni några som vågar gör som dom" haha .

Idag blev det skola, vilket som gick riktigt fort. Fick tillbaka mattetestet och jag fick MVG.
Trodde jag aldrig att jag skulle få ... hahaha nu var jag ju riktigt rolig.
Jag skojade såklart, inte ens ett G lyckades jag få fram. Men som tur var det här ett test.
provet är typ om tre veckor eller något, då får jag väl ta och fixa fram ett G.
Just det, svenska lektionen idag var nog den roligaste på länge. Och det var en viss Jesper Moberg
som gjorde den så jäkla rolig, alltså det är något fel på den grabben.. han är för rolig!
Och på b-engelskan så satt jag och Julia och pratade norska, läraren började skratta åt mig
när jag satt där och pratade norska och bara "du borde hålla en lektion på norska" Vet ni vad?
Det tycker fan jag också.

Idol kollade man ju självklart på förut. Jag var nervös, så jäkla nervös. Hade seriöst hjärtklappning
och as ont i magen. Jag ville ju att Jonathan skulle gå vidare.. vilket han inte gjorde :(
Men men .. Daniel,Olle och Alice , dom gillar man ju också!

Jäklar vilket långt inlägg. Men så blir det ju när man inte har bloggat på ett tag .
Imorgon ska jag sova länge, ska bli jäkligt gött! Och sen så blir det att va med Jacob.
Får se vad vi hittar på :)    Men vi hörs, hej !

MIN IPHONE 4 ÄR SKICKAD NU, vill ni veta hur glad jag blev när jag fick reda på det?
Jag skrek i typ en timme ... så nu vet ni .


Vet ni hur mycket jag saknar sommaren ?

Kommentarer
Postat av: Tina

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR mycket gånger 34378975845784975 ! så mycket saknar vi sommaren din korv.

2010-10-02 @ 14:19:17
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0