Och varje gång du möter min blick blir min värld en aning större


Usch vad jag hatar sånna här dagar. Jag har mått skit hela dagen, och jag hatar verkligen det här. Jag orkar fan inte. Dagen var otroligt lång tråkig igår också men då mådde jag inte dåligt iallafall. Fast jag kommer fan inte ihåg vad jag gjorde igår om jag tänker efter, så ja den var nog väldigt tråkig. Det som har räddat dagen lite är OC , har varit ovanligt känslig idag också hände inte precis något hemskt i serien men jag började gråta ändå. Och nu mår jag otroligt illa jag har ätit lite för mycket choklad, bra hannah.

Skulle egentligen varit med Cia imorgon. Men jag mår inte bra alltså. Så det blir henne på onsdag! :)

Nu ska Hannah fortsätta och se OC, säsong tre nu. fan vill inte till säsong fyra. Sista avsnittet fyfan jag kommer dö då. Den här serien är fan mitt liv nu, typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0