.

Hej folket! :)

Sen uppdatering idag, men det är ta mig fan sommar och det gillar man! :) Här sitter en sandig Hannah Hamberg. Ja vi kommer till det snart! Gick upp ganska tidigt i morse faktiskt..fast nä där ljög jag. Typ samma tid som jag brukar. Fast kanske en aning tidigare. Bra att veta va? Såklart att det är. Åkte och badade vilket som var sjukt jäkla gött. Sen efter ett tag blev det hem igen, då la jag mig ute och solade ännu mer. Så ja, jag jobbar på min bränna det går ganska bra än så länge haha. Sen så hade jag extremt tråkigt, va bra att Patrik,Martin och Anton också hade det då. För då blev det att va med dom, vi gick till edsviken och satte oss och det blev ett jävla tjat om en viss person som dom pratar om hela tiden sen hände en sån klockren sak as fort på cykel! haha fyfan va jag skratta. Vi var inne på filmcentralen i typ sjuttio år. Inge fel med det inte. Haha var sjukt roligt när det kom in en som kollade på chipsen som vi stod vid "Nej alltså jag kollar inte in era ben, jag kollar på chipsen" och Martin typ bara "ah men du får kolla på våra ben om du vill" eller något sånt var det , haha. Sen så satt vi och prata och massor, Martin börjar hälla sand på mig så jag blev lite sandig. Men inte nog med det, Patrik kommer och HÄLLER sand i min tröja. Och då kommer Martin och gör det 4987474 gånger, så det är därför jag är sandig :( Dom är dumma mot mig, men jag vet att dom älskar mig innerst inne för jag älskar dom (a) aw nu var jag extremt gulllig. Sen så blev det att sitta på min gård och spela monopol fast det gick inge vidare. Ni vet dom där äckliga myggorna som älskar att komma på kvällen? Ja dom ja. Dom kom och förstörde allt, så vi gick hem till Martin och spela. Jag är så jävla rolig att spela monopol med, ja ni anar fan inte.




Kommentarer
Postat av: Tara <33

kul med bild-er !

2010-07-03 @ 16:13:34
URL: http://tarakurtson.blogg.se/
Postat av: cutecookie

Om du anser att detta är spam eller liknande så är det bara att ta bort kommentaren och så ber jag om ursäkt.



Jag är med och tävlar i en fototävling där en kamera står på spel som jag hämskt gärna skulle vilja vinna. Så om du har tid skulle jag bli riktigt glad om du kunde rösta på mig. Det tar bara några sekunder. klicka på länken för att rösta:http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4358

2010-07-03 @ 22:42:45
URL: http://cutecookie.blogg.se/
Postat av: cutecookie

kopiera länken menade jag

2010-07-03 @ 22:43:43
URL: http://cutecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0