Rix Fm Festivalen !

Dagen har varit så JÄKLA bra ,men också så jäkla jobbig! Jag och Tina åkte först hem till henne. För hon mådde inge bra så hon behövde vila ett tag. Sen drog vi in till stan och mötte Annie och Tobias. Cia kom lite senare på eftermiddagen. Vi stod och vänta i fem timmar på att det skulle börja, men det var fan värt det ändå. Vi stod ju liksom längst fram! Hur coolt är inte det då? Annie gick och köpte Mcdonalds så vi satt framför scenen och åt, coolt som bara den. Eric Saade var så jävla grym, jag skrek väldigt mycket och jäklar va ont i min hals jag har. Fast ja , jag har ont precis över allt! Erik Grönwall och Broken door var också väldigt bra. Men som sagt, Eric oj oj oj bäst! En Rix Fm tshirt fick man med sig hem också hehe, jag och Annie var busiga och tog en. Men Tina fångade en när dom kastade ut (y) Men bäst av allt var nog när vi pratade med Micke , hihi vadå snygg liksom? Mysig kram fick man också ;) Han ville att vi skulle lägga till han på Facebook , och det är väl självklart att man gör det. Så nu blir det att prata med honom hihi !

Orkar inte skriva så mycket mer nu faktiskt. Är trött, extremt trött . Men nu kommer det lite bilder! Fler kanske kommer imorgon.


















Nämen, se där! Där är ju favoriten haha

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder! Åh, vad kul att vara så nära artisterna.

2010-07-23 @ 14:24:14
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina bilder! Åh, vad kul att vara så nära artisterna.

2010-07-23 @ 14:24:48
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Isa

två snyggingar som heter erik haha:)<3

2010-07-28 @ 23:03:05
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0