min tina griberg är bäst.


Dagen har varit hur jäkla bra som helst! Orkar verkligen inte berätta allt. Och mina långa inlägg blir så tråkiga så ah. Men vi åkte till coop och köpte coca cola vanilj ♥ tina köpte dock cherry och jag tror hon ångra sig, fyfan va äcklig den var haha. Sen så köpte vi jordgubbar från en snygg en. Inte varje dag man gör det, haha.
Vi åkte hem till mig och smälte choklad, satte oss på balkongen och åt och spelade kort. Super mysig var det vill jag lova! Efter några timmar sittandes där så åkte vi och köpte chips och choklad, alltså ja vi är lite tjocka men det gör inget. Vi åkte hem till Tina och kollade på Allsång på skansen, vi trodde vi skulle dö typ för det är ju självklart att Eric Saade ska vara sist. Lite läskigt ändå, det var ett fan som fick gå upp på scenen när han sjöng. Jag har drömt om det, att jag fick göra det. As sjukt ju. Man blev ju..ah lite avundsjuk ändå. Det roligaste var nog idag när jag och tina satt och lyssna på as hög musik och satt och gjorde en sak på facebook haha. Ja , vad var det vi gjorde då? Det finns ju att man har 10 sekunder på sig, så ska man trycka hur fort som helst så ser man hur många tryck man har gjort. Och vi fatta inte dom som har fått så jäkla många. Men ah vi försökte iallafall, och vi kom upp till 119 när vi gjorde tillsammans, jävlar va stolta vi blev och extremt svettiga HAHA. Vi har träningsvärk i fingrarna. "det hade nog han också" haha Tina Griberg, jätte kuuuuuuuuuuuul :)

Aja nu kommer bilder från dagen.
Finns absolut ingen bättre än dig tina, älskar dig






















Kommentarer
Postat av: Tina

bara så du vet så kom vi upp till 139 ;) hahah!

tack för dagen sötaste hannah hamberg, och jag skulle vara utroligt tacksam om du tog bort bilden på mig när vi hoppar:P hhahah

2010-07-07 @ 11:23:57
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: alexandra

härliag bilder!

2010-07-07 @ 23:16:40
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: Lilli

Hejsan! :D



Fina bilder ! Nu blir jag sugen på jordgubbar! ;)

Vill du rösta på min bild tävling ? Då hade jag blivit jätte glad!!



Kram ! // Lilli

2010-07-08 @ 12:07:17
URL: http://lillyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0