jag vill skriva så himla mycket här men det kan jag inte!


Finns så jäkla mycket jag vill skriva av mig här . Men det kan jag inte , verkligen inte . Jag är ganska öppen i bloggen och skriver om mitt liv och sånt där , vad jag gör på dagarna liksom. Men, jag har aldrig skrivit mina tankar. Liksom sånt jag tänker på, sånt som gör mig glad och sånt som gör mig så jävla ledsen. Jag blir så jävla lätt ledsen,avundsjuk och mår dåligt för det minsta lilla . Det är väldigt jobbigt , men det är sån jag är . Jag kan bli väldigt glad för små saker också. Finns en speciell sak jag verkligen skulle vilja skriva här, men som sagt jag kan verkligen inte . Det finns en viss sak som jag tänker på jämt och ständigt , och det är jobbigt riktigt jobbigt. Och just nu kom jag på att det är faktiskt två saker som jag tänker på väldigt mycket. Ena saken, var ett stort jävla misstag . Och jag skäms när jag tänker tillbaka. Hur tänkte jag då liksom? Jag mår illa och blir så jävla äcklad när jag tänker på det. Usch fyfan . Och det andra är att jag var så extremt blind, om jag hade märkt det, hade allt sett annorlunda ut då? Jag tror fan det . Jag skulle vilja spola tillbaka tiden, och ändra allt .. typ .

Jag märker att jag måste börja skriva av mig lite mer. Så jag har bestämt mig , jag ska skaffa en blogg där jag skriver hur jag känner osv. Men den bloggen kommer vara privat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0