Its gonna rain anyway

Jag orkar inte skriva alls mycket. För jag mår väldigt väldigt dåligt.
Men dagen var bra, mycket bra. Man blev jäkligt blöt för det regnade så mycket, men det är lite mysigt tycker jag. Köpte världens finaste tröja, som är kort . Typ en magtröja eller va man ska säga. Ni får se den imorgon! nej ni får se den nu. Jag var lite söt när vi var på HM , tog massa kläder till Tina som hon skulle prova. En tröja var det hon och jag på, hon ville inte köpa den. Jag blev ledsen då. Efter att ha varit många timmar i stan så sa vi hejdå till Tina, hon skulle ju inte med på bion så hon var lite rädd att åka buss själv haha så jävla söt. Så jag och Cia gick lite till på stan, skrattade åt en gubbe som satt och skrattade med sig själv han var lite söt. Sen när vi skulle gå till bion så var det en äcklig gubbe som sa "häj" så jävla kul var det, fast vi blev rädda och sprang där ifrån. Så vi har typ sagt "häj" till varandra minst 7657346 gånger. Shrek 4 var verkligen AS bra, super söt film. Och det var ju extremt coolt med 3D , var så jävla kul när Cia skvatt till haha .


Hur snygg som helst! Men den är hur mycket finare på ska ni veta .
För er som vill veta så är den från HM och kostar 99 kr !


Kommentarer
Postat av: pinja

snygg! :)

2010-07-29 @ 23:49:49
URL: http://piinja.blogg.se/.blogg.se/
Postat av: saarA

Snygg tröja! Precis min stil haha!



svar: Oh, jag vill också se dom..! Hade varit grymt kul! Du har tur haha!

2010-07-31 @ 10:16:05
URL: http://bbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0