11 Juli


Hej bloggen . Vad tycker ni om min header? Jag tycker faktiskt om den. Igår var jag lite osäker, men ah nu så tycker jag att den blev faktiskt bra :) Jag förstår inte varför jag ska vara sjukt trött hela tiden, vaknade först vid nio och var faktiskt jätte pigg, men jag bara typ vände mig om och somnade om, sen vaknar jag vid halv tolv och har as svårt för att gå upp. Sjukt tråkigt väder är det idag också, ibland är solen framme. Men sen så är det as mycket moln och skit, men det är hur jäkla varmt som helst man dör ju typ. Så vad ska man göra en sån här dag egentligen? Ja , det får man se. Nu ska jag ta och spela wii, Super mario galaxy 2 ♥ Extremt kul vill ja lova!


Kommentarer
Postat av: Frida l fplanting

Tänkte bara fråga när du ska visa vem som vann i fototävlingen? ;)

2010-07-11 @ 13:21:55
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt fin säger jag :D

2010-07-11 @ 21:59:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0