Something that I feel I need to say

Hej mina fina läsare . Hur läget ?

Med mig är det sådär ... men men. Min dag har iallafall varit as bra! Har ju varit med mina favoriter. Kan ju inte bli bättre liksom :) Vi gick först till Tina. Vi lagade mat! Eller ah Tina gjorde hihi . Hör hur gott detta låter "Köttbullar och pommes frites" Visst lät det gott? Det åt vi iallafall haha. Patrik började kleta choklad på mina ben och armar -.- han ska va så dum mot mig .. fast jag älskar han ändå. Så jag har typ luktat choklad hela dagen haha !
Men sen så tänkte vi att vi skulle åka och bada, så det gjorde vi . Det var ganska kallt ändå, men när man kom i så blev det varmare. Dom simma ut till en ö , vilket jag inte gjorde för jag visste att jag skulle få kramp, så jag gick upp. Och ja, jag fick kramp! Usch vad jag hatar det :( Sen så stack jag och Tina till mig och hämta pengar och så. Sen gick vi till Nygren och hämtade honom, sen gick vi till videoaffären och hyrde Hannah Montana ♥ Så jäkla bra hihi . Ja just det .. innan det träffade vi Martin också, så vi pratade med honom ganska länge. Han är för övrigt väldigt saknad! :( Men sen kom Patrik igen, för han hade varit och repat. Så vi stack hem till Tina och kolla på det vi hade hyrt hehe . Tror innerst inne att Nygren och Patrik tyckte Hannah Montana var riktigt bra! Hehe .
Dom stack lite tidigare så jag fick cykla hem själv. På Tinas cykel, och ja , hennes styre är HUR snett som helst. Så jag var fan as rädd när jag cyklade haha !


Aja . ska läsa lite bloggar nu sen sova. Ska va med Tina,Annie och Hampus imorgon! Ska bli kul : )
Vi hörs kram .

Men åh , jag gillar ju dig !

Kommentarer
Postat av: - M a r i a ♥

sv; taack, vad glad jag blir:D

2010-08-05 @ 19:25:53
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0