Did you forget about me?

Hej snyggingar !

Här sitter jag och lyssnar på musik och ska nog snart ta och lägga mig. Är inte sådär jätte trött, men men finns inget och göra framför datorn nu tyvärr. Tina slog vad med mig om att jag ALDRIG skulle kunna klara av att inte skicka ett sms på en dag...jag ska till henne att jag klarar visst det. så idag ska jag inte smsa någonting ... men det har jag ju redan gjort. Fast det smset var så sjukt charmigt till Tina Haha. Nej men seriöst, ska inte skicka något mer sms idag ! :) HON SKA FÅ SE . Dagen var mys , vi åkte till älskade coop och köpte coca cola vanilj thihi. Vi poppade popcorn och spelade super mario, vi fick damp på det. Sen gick vi ut och tog massa kort, och idag tog vi ett kort som var nog det FULASTE kortet någonsin, HAHA ni skulle bara se det. Fyfan va fula ! Men tyvärr det får ni inte se. Ni får bara se dom snygga bilderna på oss! ;) Haha.

Just det, Det gick bra med min bror ! Inget var brutet men han har fortfarande riktigt ont. Så tycker synd om honom! :(

Imorgon blir det att va med Tina och Patrik. Och kanske Nygren om han hinner ! :) Saknar oss fyra .


Sådär ska det se ut ! : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0