Cause I wish you were here .


Haha är det första jag har att säga faktiskt. Bara för jag varit så jäkla dålig på att blogga är min statistik kass, och ah det är mycket roligare att blogga när man har många faktiskt! Så vem vet, denna blogg kanske inte finns så länge till?

Jag kunde knappt sova i natt , usch så jobbigt det var. Också vaknade jag vid halv nio och kunde inte somna om. Så idag har jag varit så jäkla trött. Men iallafall, mötte Alex förut sen gick vi och mötte Tina som var en aning dryg , trodde hon hade dött ett tag blev nästan lite rädd haha. Men sen gick vi till trumma och satt där , och det var huuuur mysigt som helst! hihi ♥ Tina satt lite längre bort och pratade i telefon och var dum och blond :) Alex hann inte va så länge . Så det blev bara jag och Tina sen. Ja vi har väl inte gjort så mycket idag faktiskt, men vi är ju så roliga ändå hehe. Nu på kvällen så satt vi och spela NHL , och fan va arg jag blev .... varför ska det va så svårt att göra ett jävla mål??? Jag fattar inte . Och hon vann också .. och jag gillar ju inte att förlora alltså.


Kommentarer
Postat av: EMMA PERÄTALO

allt bra med dig? :D

2010-08-16 @ 01:00:22
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/
Postat av: EMMA PERÄTALO

allt är bra med mig:)

& vem är han alex som du skrivit om då?(a)

2010-08-16 @ 01:11:38
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0