Tråkig blogg. Tråkigt inlägg - fan va det passar bra ihop!

Vet ni vad jag hatar ??? Nej det kanske ni inte vet . Men nu ska jag ta och berätta det för er .
Jag har varit så himla trött idag, asså verkligen riktigt trött. Men när klockan blev tio ungefär, ja men då blir man hur pigg som helst! Så jag har sån jäkla energi just nu, så jag kommer aldrig kunna sova. När jag ska va trött då blir jag pigg , ja det är det jag hatar .

Jag ska försöka att bli trött .. vilket som känns omöjligt just nu faktiskt. Så jag ska lägga mig och kolla på film, eller ja jag har börjat kolla lite på Remember me! Ah den filmen älskar man ju en hel del alltså. Var ett tag sen jag kolla på den nu. Men det är väldigt tråkigt att kolla på film själv :( tycker synd om mig själv ... lite.

Jag gillar att blogga igen. Mina läsare är fan tillbaka ju , vad trevligt!


Ni fick en puss på köpet där. fan va snällt tänker ni !
mitt hår står åt alla håll, vet inte varför det ska göra det hela tiden.. mitt hår gillar inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0