Though it's been a while now I can still feel so much pain

Tja tja !

Trodde inte jag skulle orka gå upp imorse faktiskt, jag var hur trött som helst. Hade kunnat sova några timmar till! Men nu blev jag precis klar. Men det blir inte att va med Patrik och Nygren idag, kanske blir dom imorgon istället. Men Tina blir det ju att va med :) Så hon kommer nog hit typ snart! Och sen åker vi hem till henne och bakar hihi. Kameran tar jag inte med mig idag, den är inte laddad så då är det inte speciellt lätt att ta kort haha . Men ni står ut! :) Ha det bäst , puss .


Tröjan jag har på bilden är AS mysig. Har glömt bort den! Den ser väldigt stor ut på bilden. Men den är inte så stor faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: michellle'

shit!

ge mig ditt hår! ;d

2010-08-10 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0