Idag är det ingen vanlig dag......

för idag är det Tina Griberg födelsedag  !

Jag älskar den här tjejen mest utav allt! Och vi har så jäkla bra minnen tillsammans, och dom blir bara bättre och bättre. Men det bästa är nog Johan palm konserterna ♥ Det känns som vi känt varandra HUR jäkla länge som helst. Men när jag tänker efter så har vi ju inte det, eller ja. Vi gick i samma klass på mellanstadiet, men det var inte förens sexan-sjuan vi liksom började va massor. Och jag är så himla glad att vi började va det! Du är en såndär person som jag blir så jävla glad att va med, du är helt enkelt bäst!

Så alla säger grattis till världens bästa! Och jag hoppas du får världens bästa födelsedag ♥
Haha dum jag är , klart du får . Du ska ju va med mig !













Kommentarer
Postat av: Tina

AMEN DURÅÅÅÅÅÅH! :D

Tack sötnos, älskar dig mest ! <3

2010-08-09 @ 12:08:27
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

Ska vi följa varandra via bloglovin? ;)

Gillar din blogg skarpt !

2010-08-16 @ 21:43:27
URL: http://linanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0