Hannah bloggar, tufft va ?


Hej på er ! Ett tag sen jag bloggade nu .
Tycker det inte är lika kul att blogga längre, därför jag inte bloggar lika ofta.

Onsdag: Var först med Tina och Hampus . På kvällen så blev det att dra till parken och kolla på när folk spelade och sånt där. Patrik och dom var hur bra som helst! Min bror spelade en låt också med ett band, lill skiten har blivit hur duktig som helst hehe . Nej men han har alltid varit grym på gitarr! Så då var man ju lite stolt :)
Det fanns typ hinderbana och såna där saker där borta, också fanns det en boxningssak. Jag ville verkligen prova det, men jag vågade inte möta Hampus haha. Men nu efteråt så ångrar jag det faktiskt! Det kom hur jäkla mycket mygg som helst, så det var ganska jobbigt ändå. Sen stack jag och Tina hem, för jag sov där. Så vi spelade NHL sen gick vi upp och tänkte lägga oss och kolla på film, men det blev inte så. Haha söta lilla Tina somnade på en gång.

Torsdag: Vi gick upp vid elva eller något sånt och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till polisen för Tina skulle ta pass, haha hon var lite nervös. Det tog verkligen flera år där på polisen, huuuur drygt som helst. Vi var hemma hos mig och spela super mario också, hel grymma är vi på det kan jag säga er. Sen kom vi på att vi var otroligt sugna på chips och dipp, vilket som är en skräll! haha . Så vi åkte och köpte det, sen hem till Tina och chilla lite.
Sen så låg vi och kolla på American Pie 2 , har aldrig gillat dom filmerna men fyfan så rolig film! Nu typ älskar jag dom hahaha .

Idag: Ja vad har Hannah gjort idag? Jo , hon har varit med en mysig kille ! Mötte Alex vid halv fyra eller något sånt . Sen gick vi hem till mig och la oss och kolla på Remember me. Huuuur mysigt som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0