7 Augusti


Min statistik är ju hemsk nu för tiden. Orkar inte bry mig speciellt mycket men men !

Dagen har varit super mysig . Sofia kom hit förut och vi bakade dumlemuffins . Bakade till mitt släktkalas som jag ska ha på tisdag, eftersom jag fyller år då. Hihi Hannah blir en stor flicka! Nej men seriöst , femton vad är det för ålder liksom? Tråkig ålder.. mycket tråkig . Jag och Sofia satt och prata som bara den förut , så jäkla skönt att ha en och prata med som verkligen förstår! Älskar dig . ♥


Sofias underbara hund Hugo på bilden. Sötare och busigare hund finns inte ! : )

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: det är bara deras fel, hahah (a)

Nejdååååååååh! :)

2010-08-07 @ 21:20:33
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0