25 Augusti


Hej på er !


Jag somnade tidigt igår, mådde väldigt dåligt och var sjukt trött. Gick på stan med Tina, och jag behövde verkligen va med den tjejen alltså, tack tina du är bäst!♥ Hade aldrig klarat mig utan dig. Vi var tuffa och åkte en ny buss, och vi fattade inte någonting med busstiderna haha! Vi åt mcdonalds två gånger för vi kände fört .

Idag när jag vakna var jag hur jäkla trött som helst. Tyckte det var konstigt för jag hade ju somnat as tidigt . I skolan idag hade vi någon slags tipspromenad orientering, och jag svär det var fan det jobbigaste jag gjort på länge. Vi gick fan en mil eller något, och jag har aldrig haft så ont i mina fötter och ben. Och jag började klaga efter en halvtimme att jag ville ha cola och att jag var trött. Men jag var jäkligt bra på dom där frågorna alltså.
"Jag tror fan att det är Kina, står Kina med?" Haha. Vi fick sluta tidigare så det var ganska värt det ändå. Åkte till stan med mamma förut, blev köpt en sån där kort tshirt som jag älskar. Just nu sitter jag och gnäller över min huvudvärk och massa andra saker, lyssnar på musik och tänker ...

Imorgon blir det Sunne med alla nior , vi ska sen någon teater. Kommer nog bli jävligt drygt!
Aja, nu var jag jäkligt tuff som bloggade. Vi hörs , kram på er !


Älskar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0