2 Augusti

Hej alla mina söta läsare!

Gick som sagt upp tidigt och gjorde mig i ordning, jäklar så trött jag var! Sen så åkte vi till polisen och där fick vi stå så JÄKLA länge alltså. Typ två timmar eller något. Var as många som skulle ha pass. Och ja, passkortet blev som jag trodde hemskt så jävla hemskt. Sen åkte jag och åt med familjen på ett jätte mysigt ställe. Och min bror är världens klumpigaste, han ramlade och har kanske brutit armen eller något liknande, värsta synd om honom!  :( Förra året bröt han nyckelbenet . Så nu är han och mamma inne på akuten, egentligen ville jag med för jag är jätte orolig just nu! Men det ska nog gå bra, får hoppas på att det inte är brutet.

Ska va med Tina om ett tag. Får nog ta och ladda kameran så kanske det blir lite kort . Har dock en sån där dålig dag när man verkligen inte fastnar på bild. Såna dagar är inte roligt ! Haha . Men vi får se hur det blir :) Hörs sen . KRAM!


Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Tack så mycket! :)



Nu är jag hemma från Stockholm!

Hoppas allt är bra med dig :)

2010-08-02 @ 22:04:56
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0