Om jag säger Iphone vad säger du då? jag vet inte ....

Hej sötnosar !
- haha bäst rubrik
Hannah Hamberg är hyper glad just nu ... vill ni veta varför? Fast nä , det får ni veta senare hihi. Var faktiskt riktigt kul att vara tillbaka i skolan, sånt jäkla bra folk man är med ♥ Moberg har typ kastat sudd på mig hela dagen, seriöst det gör så jävla ont. Och sista gången han kasta det på mig så hamna den på närven..så jag har fan lite ont än haha. Efter skolan så blev det Tina . Vi lagade mat och satt och pratade lite. Och nu är hon på träning, sen cyklar hon foooort hem till mig. Sen skjutsar hon oss till min träning, och Cia om hon nu svarar. Är inte alls taggad på att dansa idag. Var det som fan förut .. men hoppas jag blir det när jag börjar dansa.

Nu ska jag träna på dansen lite, av det som jag kan. Hoppas dom inte har gjort för mycket nytt bara! Men jag bloggar efter dansen. Då ska jag berätta en sak för er! :)



Haha snyggt hår (y) Men det blåste liiiite .

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahahahaha bäst. Iphone 4<3

2010-09-13 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0