Nothings changed, no one can take your place

Har nyss varit hos mormor och ätit , det var gott vill ja lova .
Man blir riktigt trött på grek mat tillslut! Men just nu sitter jag och väntar på att jag ska gå
och möta min käre vän Tina. Sen så går vi och hyr film och köper chips och dipp (y) Det är så det ska va.
Måste ta med mig det jag köpte till henne i kreta också, om jag hittar det och kommer ihåg det haha svårt det kan va ibland alltså. Jag och Tina ska kolla om det går att reservera biljetter till en sak också, då undrar ju ni "vad ska dom hitta på nu då?" Ja det får ni veta någon gång. Det ska bli riktigt kul iallafall, det är nästan som en dröm går i uppfyllelse. En ledtråd , det är i November. Ja men det sa ju er så himla mycket , ellerhur?

Måste också berätta att jag ska köpa mig en Iphone 4, hur coolt är inte det då?
Har aldrig gillat Iphone, men när jag höll i fyran nyss så typ dog jag ... vad hände då liksom?
Så ah, hannah ska köpa sig en sån :) hihi
Vi hörs . hej  !


Kommentarer
Postat av: Tina

pinsamt hannah!

Mycket pinsamt...

2010-09-11 @ 18:39:47
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0