My heart stops when you look at me

Hej sötnosar !

Hur är det med er? Med mig är det as bra faktiskt, vaknade upp på glatt humör! Bara det att jag har så JÄVLA ont i nacken så ah jag vet inte vad. Jag började få ont igår också blev det värre när jag dansade, så ah nu har jag riktigt ont. Men men , man ska inte klaga på små saker ;)

Nu har jag precis gjort mig i ordning, och det är rätt coolt faktiskt. Skrev till Tina "jag är klar nu" och svaret blev "Ofta" haha . Så jag åker till Tina snart, också lite senare möter vi Annie också! :) Sen blir det in till stan och gå och kolla lite, också blir det väl att äta något gott och sen blir det bio. Så ja, den här dagen kommer nog bli as bra :)

Jag bloggar nog när jag kommer hem. Men jag har lite att göra då, ska skriva lite mer SO och nu kom jag på att jag nog ska läsa ondskan också... tror man ska ha läst till sidan 106 tills i morgon? Fan då. Aja vi hörs när vi hörs helt enkelt. Kram på er!

Måste också säga att när man ska kommentera så syns inte "kommentera" saken, och jag har inte orkat fixa det. Men det står bredvid tiden och datumet under varje inlägg, så ja nu vet ni det!


Klippte mig igår. Ser ni va kort det är? Eller ja, man ser inte så mycket på det här kortet.
Men jag tycker det är mycket kortare, fast jag gillar att ha det såhär faktiskt. Skulle kunna ha ännu kortare
bara det att jag verkligen inte skulle våga!


Kommentarer
Postat av: Julia

Det blev ju jättefint!

2010-09-21 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0