Hemma från kreta

Och jag saknar det redan sjuuukt mycket!
Jag älskar verkligen Kreta, hur underbart som helst där. Bara det att jag inte fick den dära känslan som man fick första gången där, men det var ju för att det var nytt och så för mig då. Har ju liksom varit på Kreta tre gånger nu, så nu blir det nog inte dit på ett par år. Men fan va jag älskar det ändå! Hela veckan har vi bara badat,solat och ätit god mat. Jag brände mig i ansiktet och började flagna här nu på slutet ... inte okej alltså. Men men lite färg har jag att fått ändå :) Kom hem vid åtta i morse .. var hur jäkla övertrött som helst i bilen. Jag,Peter och Lukas skrattade en hel del! haha

Men något som är så jävla gött är att få träffa Tina igen, har saknat henne massor.
Så efter jag varit hos mormor och ätit mat så blir det att träffa henne. Vi ska nog hyra Hannah Montana och ha det massa mys hihi.

Jag bloggar mer senare, för då kommer det komma massa bilder skulle ja tro .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0